Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1456
Назва: Становлення та сутність поняття "простір освіти"
Автори: Коновальчук, Валентина
Ключові слова: освітній простір,
фрактальність
рефлексивність
довіра
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Коновальчук, Валентина Становлення та сутність поняття "простір освіти" / В. Коновальчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [ред. кол.: Н. В. Скотна (гол. ред.), Т. І. Біленко, В. А. Бодак та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 30 : Філософія. – С. 191-203
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена науково-теоретичному аналізу поняття“простір освіти”на основі виявлення семантичного наповнення інтегрованих у ньому змістів вихідних компонентів “простір” та “освіта”. Представлена спроба аналізу історичного становлення досліджуваних понять і визначальних параметрів простору освіти: фрактальність, творчо-розвивальний характер, рефлективність, довірчий характер, які є основою розкриття та розвитку самобутнього творчого потенціалу особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1456
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Філософія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
коновальчук (2).pdf229,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.