Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1456
Назва: | Становлення та сутність поняття "простір освіти" |
Автори: | Коновальчук, Валентина |
Ключові слова: | освітній простір, фрактальність рефлексивність довіра |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Коновальчук, Валентина Становлення та сутність поняття "простір освіти" / В. Коновальчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [ред. кол.: Н. В. Скотна (гол. ред.), Т. І. Біленко, В. А. Бодак та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 30 : Філософія. – С. 191-203 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена науково-теоретичному аналізу поняття“простір освіти”на основі виявлення семантичного наповнення інтегрованих у ньому змістів вихідних компонентів “простір” та “освіта”. Представлена спроба аналізу історичного становлення досліджуваних понять і визначальних параметрів простору освіти: фрактальність, творчо-розвивальний характер, рефлективність, довірчий характер, які є основою розкриття та розвитку самобутнього творчого потенціалу особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1456 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Філософія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
коновальчук (2).pdf | 229,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.