Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрющенко, Олена-
dc.date.accessioned2022-05-16T08:46:23Z-
dc.date.available2022-05-16T08:46:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАндрющенко, Олена. Рефлексивні вміння вчителя початкових класів: сутність і характеристика / О. Андрющенко // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 110-115.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1461-
dc.description.abstractУ статті розкрито актуальність проблеми розвитку рефлексивних умінь учителів початкової школи. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено зміст поняття “рефлексивні вміння педагога”. Схарактеризовано та узагальнено наукові погляди щодо визначення сутності поняття “рефлексивні вміння педагога” з позиції діяльнісного, системомиследіяльнісного, компетентнісного, аксіологічного підходів. Визначено зміст та подано характеристику видів рефлексивних умінь учителя початкових класів. Акцентовано увагу на необхідності формування рефлексивних умінь учителів початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectрефлексивні вміння педагогаuk_UA
dc.subjectрефлексивні вміння вчителя початкових класівuk_UA
dc.subjectпіслядипломна педагогічна освітаuk_UA
dc.titleРефлексивні вміння вчителя початкових класів: сутність і характеристикаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155513-Текст статті-338484-1-10-20190131.pdf308,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.