Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1461
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андрющенко, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-16T08:46:23Z | - |
dc.date.available | 2022-05-16T08:46:23Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Андрющенко, Олена. Рефлексивні вміння вчителя початкових класів: сутність і характеристика / О. Андрющенко // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 110-115. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1461 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито актуальність проблеми розвитку рефлексивних умінь учителів початкової школи. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено зміст поняття “рефлексивні вміння педагога”. Схарактеризовано та узагальнено наукові погляди щодо визначення сутності поняття “рефлексивні вміння педагога” з позиції діяльнісного, системомиследіяльнісного, компетентнісного, аксіологічного підходів. Визначено зміст та подано характеристику видів рефлексивних умінь учителя початкових класів. Акцентовано увагу на необхідності формування рефлексивних умінь учителів початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | рефлексія | uk_UA |
dc.subject | рефлексивні вміння педагога | uk_UA |
dc.subject | рефлексивні вміння вчителя початкових класів | uk_UA |
dc.subject | післядипломна педагогічна освіта | uk_UA |
dc.title | Рефлексивні вміння вчителя початкових класів: сутність і характеристика | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
155513-Текст статті-338484-1-10-20190131.pdf | 308,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.