Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1461
Назва: Рефлексивні вміння вчителя початкових класів: сутність і характеристика
Автори: Андрющенко, Олена
Ключові слова: рефлексія
рефлексивні вміння педагога
рефлексивні вміння вчителя початкових класів
післядипломна педагогічна освіта
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Андрющенко, Олена. Рефлексивні вміння вчителя початкових класів: сутність і характеристика / О. Андрющенко // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 110-115.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито актуальність проблеми розвитку рефлексивних умінь учителів початкової школи. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено зміст поняття “рефлексивні вміння педагога”. Схарактеризовано та узагальнено наукові погляди щодо визначення сутності поняття “рефлексивні вміння педагога” з позиції діяльнісного, системомиследіяльнісного, компетентнісного, аксіологічного підходів. Визначено зміст та подано характеристику видів рефлексивних умінь учителя початкових класів. Акцентовано увагу на необхідності формування рефлексивних умінь учителів початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1461
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155513-Текст статті-338484-1-10-20190131.pdf308,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.