Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1468
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пріць, Уляна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-16T11:04:57Z | - |
dc.date.available | 2022-05-16T11:04:57Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Пріць, Уляна. Нестандартні підходи до вивчення української літератури / У. Пріць // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 148-155. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1468 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості нестандартних підходів до вивчення української літератури у коледжах, сприймання літературних творів студентською молоддю, закономірності формування читацьких умінь, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту літературних художніх творів. Зосереджено увагу на становленні форм організації системи навчання, спробах удосконалити заняття як специфічну форму організації навчально-виховного процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | сприймання | uk_UA |
dc.subject | пізнання | uk_UA |
dc.subject | творчі здібності | uk_UA |
dc.subject | мовні компетенції | uk_UA |
dc.subject | дискусія | uk_UA |
dc.title | Нестандартні підходи до вивчення української літератури | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
155576-Текст статті-338656-1-10-20190131.pdf | 276,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.