Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1468
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПріць, Уляна-
dc.date.accessioned2022-05-16T11:04:57Z-
dc.date.available2022-05-16T11:04:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПріць, Уляна. Нестандартні підходи до вивчення української літератури / У. Пріць // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 148-155.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1468-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості нестандартних підходів до вивчення української літератури у коледжах, сприймання літературних творів студентською молоддю, закономірності формування читацьких умінь, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту літературних художніх творів. Зосереджено увагу на становленні форм організації системи навчання, спробах удосконалити заняття як специфічну форму організації навчально-виховного процесу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectсприйманняuk_UA
dc.subjectпізнанняuk_UA
dc.subjectтворчі здібностіuk_UA
dc.subjectмовні компетенціїuk_UA
dc.subjectдискусіяuk_UA
dc.titleНестандартні підходи до вивчення української літературиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155576-Текст статті-338656-1-10-20190131.pdf276,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.