Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1468
Назва: Нестандартні підходи до вивчення української літератури
Автори: Пріць, Уляна
Ключові слова: сприймання
пізнання
творчі здібності
мовні компетенції
дискусія
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Пріць, Уляна. Нестандартні підходи до вивчення української літератури / У. Пріць // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 148-155.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості нестандартних підходів до вивчення української літератури у коледжах, сприймання літературних творів студентською молоддю, закономірності формування читацьких умінь, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту літературних художніх творів. Зосереджено увагу на становленні форм організації системи навчання, спробах удосконалити заняття як специфічну форму організації навчально-виховного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1468
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155576-Текст статті-338656-1-10-20190131.pdf276,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.