Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1483
Назва: | Основні проблеми та шляхи впровадження мультимедійних технологій в початковій школі |
Автори: | Василиків, Іван |
Ключові слова: | вчитель початкової школи мультимедійні технології інформаційні технології презентація Інтернет анімація Microsoft PowerPoint |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Василиків, Іван. Основні проблеми та шляхи впровадження мультимедійних технологій в початковій школі / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовується специфіка використання мультимедійних технологій у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. У дослідженні припускається, що вирішальним різновидом застосовування мультимедійних засобів навчання є їх інтеграція в навчальний процес у виді цікавих, динамічних, ігрових форм. Учні початкових класів опановують інноватику та одночасно поглиблюють свої знання з певних навчальних предметів комп’ютерними засобами. Запровадження мультимедійних технологій в освітній процес є атрибутом гармонійного інтегрування різних видів інформації. Знання майбутнього вчителя початкової школи різноманітних видів мультимедійних технологій допускає педагогічно обґрунтовано застосовувати могутні дидактичні можливості мультимедіа у початковій ланці освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1483 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
158526-Текст статті-346371-1-10-20190305.pdf | 238,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.