Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1485
Назва: | Тьютор як суб'єкт освітнього процесу в системі дистанційного навчання |
Автори: | Гарбуза, Тетяна |
Ключові слова: | дистанційна освіта освітній процес навчальні заклади вищої освіти роль тьютора професійна діяльність професійна компетентність |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Гарбуза, Тетяна. Тьютор як суб'єкт освітнього процесу в системі дистанційного навчання / Т. Гарбуза // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 71-75. - Бібліогр в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуальним питанням відносно тенденцій в розвитку дистанційної форми освіти. Акцент робиться на ролі викладача в системі он-лайн освіти, яка пред’являє особливі вимоги до рівня їхньої професійної підготовки і кваліфікації. У статті представлений аналіз історії розвитку тьюторства, виділені ключові моменти зміни ролі тьютора в освіті, визначені перспективні напрями зміни його ролі в системі дистанційної освіти; описана модель взаємодії учасників процесу дистанційного навчання, виокремлені види функціональної діяльності викладача закладу традиційного навчання та дистанційної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1485 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
158528-Текст статті-346375-1-10-20190305.pdf | 236,6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.