Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1506
Назва: Педагогічні умови досягнення самовизначення та самореалізації особистості
Автори: Кобрій, Ольга
Ренчка, Галина
Ключові слова: педагогічні умови
самовизначення
самореалізація
зміст освіти
індивідуалізація
проблемність
досвід творчої діяльності
самостійна робота
демократизація стосунків
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Кобрій, Ольга. Педагогічні умови досягнення самовизначення та самореалізації особистості / О. Кобрій, Г. Ренчка // Молодь і ринок. - 2019. - № 2. - С. 31-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується необхідність розкриття педагогічних умов досягнення особистістю самовизначення та самореалізації задля реформування змісту освіти. Вони стосуються забезпечення його індивідуалізації, проблемності, досвіду творчої діяльності, зменшення частки засвоюваної інформації, акценту на самостійній роботі учнів, а також демократизації стосунків з ними, прикладу педагога, його моральної позиції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1506
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
162705-Текст статті-355650-1-10-20190406.pdf245,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.