Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1518
Назва: | Розвиток професійного саморозуміння в процесі підготовки майбутніх учителів |
Автори: | Ілляш, Соломія |
Ключові слова: | самосвідомість професійне саморозуміння професійно-педагогічна спрямованість професійно-педагогічна підготовка майбутні вчителі початкова школа професійна діяльність |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Ілляш, Соломія. Розвиток професійного саморозуміння в процесі підготовки майбутніх учителів / С. Ілляш // Молодь і ринок. - 2019. - № 2. - С. 90-95. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено проблему розвитку професійного саморозуміння в майбутніх учителів; проаналізовано психологічні аспекти проблеми саморозуміння; розглянуто основні підходи щодо вивчення та діагностики процесу розуміння; виокремлено суттєві ознаки та структурно-динамічні характеристики саморозуміння; розкрито зв’язок професійно-педагогічної спрямованості і саморозуміння майбутніх учителів; визначено функції та показники професійного саморозуміння; з’ясовано способи впливу саморозуміння на успішність професійної діяльності майбутніх учителів початкової школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1518 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
162827-Текст статті-355973-1-10-20190407.pdf | 279,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.