Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1532
Назва: Експериментальна перевірка ефективності моделі формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійно-педагогічної підготовки
Автори: Керекеша-Попова, Олена
Ключові слова: майбутні інженери-педагоги
професійно-педагогічна підготовка
управлінська компетентність
модель формування управлінської компетентності
експериментальне дослідження
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Керекеша-Попова, Олена. Експериментальна перевірка ефективності моделі формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійно-педагогічної підготовки / О. Керекеша-Попова // Молодь і ринок. - 2019. - № 2. - С. 166-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність понять “управлінська компетентність фахівця” та “управлінська компетентність майбутніх інженерів-педагогів”. Схарактеризовано основні структурні компоненти моделі формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійно-педагогічної підготовки. Представлено результати експериментальної перевірки ефективності моделі формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійно-педагогічної підготовки. Наведено особливості опрацювання статистичних даних експериментального дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1532
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
163126-Текст статті-356613-1-10-20190408.pdf278,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.