Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1532
Назва: | Експериментальна перевірка ефективності моделі формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійно-педагогічної підготовки |
Автори: | Керекеша-Попова, Олена |
Ключові слова: | майбутні інженери-педагоги професійно-педагогічна підготовка управлінська компетентність модель формування управлінської компетентності експериментальне дослідження |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Керекеша-Попова, Олена. Експериментальна перевірка ефективності моделі формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійно-педагогічної підготовки / О. Керекеша-Попова // Молодь і ринок. - 2019. - № 2. - С. 166-171. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено сутність понять “управлінська компетентність фахівця” та “управлінська компетентність майбутніх інженерів-педагогів”. Схарактеризовано основні структурні компоненти моделі формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійно-педагогічної підготовки. Представлено результати експериментальної перевірки ефективності моделі формування управлінської компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійно-педагогічної підготовки. Наведено особливості опрацювання статистичних даних експериментального дослідження. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1532 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
163126-Текст статті-356613-1-10-20190408.pdf | 278,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.