Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1533
Назва: | Методика навчання комп'ютерної графіки студентів закладів вищої освіти |
Автори: | Гевко, Ігор Коляса, Павло |
Ключові слова: | методика навчання комп’ютерна графіка підготовка педагогів в області комп’ютерної графіки |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Гевко, Ігор. Методика навчання комп'ютерної графіки студентів закладів вищої освіти / І. Гевко // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 6-12. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Комп’ютерна графіка є провідним компонентом підготовки сучасних фахівців. Представлена в статті модель методики навчання комп’ютерної графіки заснованої на взаємозв’язку кількох компонентiв, які тісно пов’язані в освітньому процесі, з вибором відповідних методів, форм та розробкою дидактичних засобів навчання спрямованих на формування професійних умінь та розвиток професійної творчості з урахуванням індивідуальних переваг учня, а також сучасних вимог суспільства і ринку праці. У запропонованій нами моделі методики навчання комп’ютерній графіці виділено наступні рівні: мотиваційно-цільовий, аксіологічний, діяльнісно-процесуальний та рефлексивно-оціночний. Акцентовано, що в основі проектування методики навчання комп’ютерної графіки лежить взаємозв’язок декількох компонентів, які тісно переплітаються в освітньому процесі та пов’язані з вибором відповідних методів, форм та дидактичних засобів навчання, спрямованих на формування професійних умінь та розвиток професійної творчості з урахуванням індивідуальних переваг студентів, а також сучасних вимог суспільства і ринку праці. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1533 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
165988-Текст статті-364293-1-10-20190505.pdf | 482,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.