Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1588
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуркова, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-05-30T07:34:26Z-
dc.date.available2022-05-30T07:34:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГуркова, Тетяна. Дефініції понять "освітній простір", "середовище", "освітнє середовище" / Т. Гуркова // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 114-118. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1588-
dc.description.abstractУ статті представлено сутність понять “освітній простір”, “середовище”, “освітнє середовище”. Узагальнено результати аналізу різних наукових позицій щодо трактування смислу досліджуваних феноменів. Окреслено основні смислові відмінності цих педагогічних конструктів. Наголошено на їх багатовимірності й різноплановості. З’ясовно, що термін “освітнє середовище” є одним із ключових психолого-педагогічних понять. Простежено історичні зміни в змісті освітнього середовища, які були започатковані видатними педагогами.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectсередовищеuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.titleДефініції понять "освітній простір", "середовище", "освітнє середовище"uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168638-Текст статті-371643-1-10-20190525.pdf346,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.