Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1588
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуркова, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-30T07:34:26Z | - |
dc.date.available | 2022-05-30T07:34:26Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Гуркова, Тетяна. Дефініції понять "освітній простір", "середовище", "освітнє середовище" / Т. Гуркова // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 114-118. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1588 | - |
dc.description.abstract | У статті представлено сутність понять “освітній простір”, “середовище”, “освітнє середовище”. Узагальнено результати аналізу різних наукових позицій щодо трактування смислу досліджуваних феноменів. Окреслено основні смислові відмінності цих педагогічних конструктів. Наголошено на їх багатовимірності й різноплановості. З’ясовно, що термін “освітнє середовище” є одним із ключових психолого-педагогічних понять. Простежено історичні зміни в змісті освітнього середовища, які були започатковані видатними педагогами. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.subject | середовище | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.title | Дефініції понять "освітній простір", "середовище", "освітнє середовище" | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
168638-Текст статті-371643-1-10-20190525.pdf | 346,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.