Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1588
Назва: Дефініції понять "освітній простір", "середовище", "освітнє середовище"
Автори: Гуркова, Тетяна
Ключові слова: освітній простір
середовище
освітнє середовище
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Гуркова, Тетяна. Дефініції понять "освітній простір", "середовище", "освітнє середовище" / Т. Гуркова // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 114-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено сутність понять “освітній простір”, “середовище”, “освітнє середовище”. Узагальнено результати аналізу різних наукових позицій щодо трактування смислу досліджуваних феноменів. Окреслено основні смислові відмінності цих педагогічних конструктів. Наголошено на їх багатовимірності й різноплановості. З’ясовно, що термін “освітнє середовище” є одним із ключових психолого-педагогічних понять. Простежено історичні зміни в змісті освітнього середовища, які були започатковані видатними педагогами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1588
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168638-Текст статті-371643-1-10-20190525.pdf346,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.