Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1694
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHoncharenko, Oleksiy-
dc.contributor.authorIvanenko, Alina-
dc.date.accessioned2023-01-16T13:36:38Z-
dc.date.available2023-01-16T13:36:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationHoncharenko, Oleksiy Training of engineering and technical staff in professional education institutions in the German occupation zones of Ukraine in 1941 – 1944 = Підготовка інженерно-технічних працівників у закладах професійної освіти німецьких окупаційних зон України 1941 - 1944 рр. / O. Honcharenko, A. Ivanenko // Східноєвропейський історичний вісник : [збірник] / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: В. Т. Борщевич, В. Марек, М. М. Вегеш та ін. ; гол. ред.: В. І. Ільницький ; відп. ред. М. Д. Галів]. – Дрогобич : [Посвіт], 2022. – Вип. 24uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1694-
dc.description.abstractМета пропонованої розвідки полягає у розкритті практично невідомої сторінки професійної підготовки інженерно-технічних кадрів у період нацистської окупації України в 1941 – 1944 рр. Однією із суттєвих прогалин сучасної історичної науки є відсутність комплексних досліджень, предметом яких стало б вивчення досвіду керівників німецьких окупаційних зон України у сфері підготовки фахівців інженерно-технічного профілю. Наукова новизна полягає у тому, що дослідження заповнює наявну лакуну наукового пізнання, сприяє кращому розумінню процесів у сфері професійної освіти, які відбувалися на загарбаній Німеччиною території України, реконструює спроби підготовки кваліфікованих кадрів в екстремальних умовах окупаційного режиму, відтворює питання навчально-методичного забезпечення навчання майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю. Для досягнення мети публікації використовувалися такі методи: аналіз, синтез, систематизація, порівняння та узагальнення, ретроспективні, логічні і системно-структурні методи, методи відбору, систематизації та періодизації історичних фактів, пошуково-бібліографічі методи, методи періодизації, узагальнення виявлених та оброблених матеріалів. Висновок. У всіх зонах німецької окупації України адміністрації організували професійне навчання місцевої молоді. Водночас домінуючими організаційними формами навчальних закладів професійно-технічної підготовки в МЗО та РКУ були колишні радянські заклади, технікуми та коледжі. Лише в Дніпропетровську відновили роботу єдиної окупаційної зони України в університеті. РКУ, німецька адміністрація не звертала уваги і не протидіяла впровадженню в навчальний процес предметів загального рівня, навіть історії України, хоча загалом це “не вітається”. Таким чином, модель підготовки інженерних кадрів у цих зонах занять передбачала формування спеціаліста ширшого, а не вузького, як у ДГ профілюuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectокупаційний режимuk_UA
dc.subjectзаклад професійної освітиuk_UA
dc.subjectінженерно-технічний працівникuk_UA
dc.titleTraining of engineering and technical staff in professional education institutions in the German occupation zones of Ukraine in 1941 – 1944uk_UA
dc.title.alternativeПідготовка інженерно-технічних працівників у закладах професійної освіти німецьких окупаційних зон України 1941 - 1944 ррuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 24 (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
eehb_2022_24_14.pdf402,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.