Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1700
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPashkova, Olha-
dc.contributor.authorYevsieiev, Ihor-
dc.date.accessioned2023-01-20T09:48:45Z-
dc.date.available2023-01-20T09:48:45Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationPashkova, Olha Historiography of activities of the Red Army and Wehrmacht bodies on the study and use of the combat experience during World War II = Історіографія діяльності органів Червоної армії і Вермахту з вивчення та використання бойового досвіду у роки Другої світової війни / O. Pashkova, I. Yevsieiev // Східноєвропейський історичний вісник : [збірник] / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: В. Т. Борщевич, В. Марек, М. М. Вегеш та ін. ; гол. ред.: В. І. Ільницький ; відп. ред. М. Д. Галів]. – Дрогобич : [Посвіт], 2022. – Вип. 24uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1700-
dc.description.abstractМета дослідження – розкрити основні науково-пізнавальні та науковоорганізаційні чинники формування, гносеологічно-змістові особливості та конкретні здобутки провідних напрямів історіографії діяльності системи аналітичних органів з вивчення й узагальнення бойового досвіду основних учасників Другої світової війни з метою удосконалення діяльності чинної системи узагальнення бойового застосування Збройних Сил України. Методологія дослідження ґрунтується на принципах історизму, об’єктивності, всебічності і цілісності, системності та, окрім базових методів дослідження, спирається на методи історіографії як спеціальної історичної дисципліни, яка вивчає теоретикогносеологічні та суспільно-інституційні засади процесу наукового пізнання минулого (історіографічний інституційний, історіографічної концептуалізації, історіографічного синтезу, історіографічного джерелознавства тощо). Наукова новизна полягає у тому, що зроблена спроба поглибленого аналізу створеної військовими істориками історіографії становлення та діяльності системи вивчення й узагальнення бойового досвіду у роки Другої світової війни, яка сприяла розвитку військового мистецтва і поліпшенню підготовки особового складу протиборчих сторін. Висновки. У статті проаналізовано основні етапи процесу дослідження історіографії: перший – від початку Другої світової війни до 90-х рр. минулого століття та другий – сучасний, який бере свій початок з 1990 р. Виявлено, систематизовано й охарактеризовано основні групи історіографічних джерел, що висвітлюють діяльність органів з вивчення та використання бойового досвіду в роки Другої світової війни. Результати роботи цих органів становлять цінний фактологічний масив для наукових досліджень. З метою удосконалення функціонування напрацьованої системи вивчення та використання досвіду у Збройних Силах України авторами пропонується впровадити у їх діяльність розповсюдження узагальненого бойового досвіду, набутого в антитерористичній операції / операції Об’єднаних сил, у війська (сили) через спеціальні періодичні службові видання органів військового управління.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectісторіографіяuk_UA
dc.subjectДруга світова війнаuk_UA
dc.subjectісторичний досвідuk_UA
dc.subjectвоєнне мистецтвоuk_UA
dc.titleHistoriography of activities of the Red Army and Wehrmacht bodies on the study and use of the combat experience during World War IIuk_UA
dc.title.alternativeІсторіографія діяльності органів Червоної армії і Вермахту з вивчення та використання бойового досвіду у роки Другої світової війниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 24 (2022)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
eehb_2022_24_20.pdf366,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.