Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1863
Назва: Метод чотирьох маленьких кроків у навчанні гри на фортепіано в умовах гібридного способу здобування освіти
Автори: Дердзяк, Любов
Ключові слова: гібридне навчання
текст
гібридне-послідовне
метод
пальці
ноти
ритм
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Дердзяк, Любов. Метод чотирьох маленьких кроків у навчанні гри на фортепіано в умовах гібридного способу здобування освіти / Л. Дердзяк // Теорія та практика мистецької едукації у цивілізаційних викликах сьогодення : матеріали VII Міжнародної науково практичної конференції : збірник / ДДПУ ім. І. Франка, ТНПУ ім. В. Гнатюка, Ун-т ім. Яна Кохановського (Польща) та ін. ; ред.-упоряд.: З. Гнатів, Т. Медвідь. - Дрогобич : ДДПУ ім. Івана Франка, 2023. - С. 99-107.
Короткий огляд (реферат): Праця з маленькими дітьми, а особливо з початківцями, вимагає від учителя насамперед любові до учнів та свого покликання. Виховник має постійно перебувати у перманентній самоосвіті щодо знань з галузі педагогіки і психології. Новим викликом для педагогічної діяльності стали коронавірус та російське збройне вторгнення в Україну. Це змусило освітян до використовування в педагогічній практиці новітніх технологій, які допомогли у продовжуванні педагогічного впливу на учнів та формуванні їхніх особистостей як музикантів. Однак традиційні методи навчання не завжди ефективні та доцільні у дистанційному здобуванні освіти. Це стало викликом для вчителів у пошуках таких методів, за допомогою яких, особливо наймолодші учасники освітнього процесу зможуть здобувати вміння та навички, а відтак професійний розвиток.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1863
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика мистецької едукації у цивілізаційних викликах сьогодення : матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник конф.-100-108.pdf566,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.