Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2402
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алексєєнко-Лемовська, Людмила | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-07T08:31:57Z | - |
dc.date.available | 2023-09-07T08:31:57Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Алексєєнко-Лемовська, Людмила. Педагогічні умови розвитку методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти / Л. Алексєєнко-Лемовська // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 14/46 : Педагогіка. - С. 9-18. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2402 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається методична компетентність як одна з важливих скла-дових професійної діяльності вихователів закладів дошкільної освіти. Підвищення рівня сфор-мованості даної компетентності передбачає розробку та впровадження педагогічної моделі розвитку методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти. Зазначено, що розробка дійсно ефективної педагогічної моделі вимагає вивчення реального рівня сформова-ності методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти. Виокремленодві групи педагогічних умов розвитку методичної компетентності вихователя закладу дошкільної освіти в процесі його педагогічної діяльності: організаційні: створення стимульного серед-овища, яке містить інформаційний простір, матеріально-технічне забезпечення, спрямовані на оволодіння педагогами сучасними освітніми технологіями; здійснення диференційованого цілісного методичного супроводу професійної діяльності вихователя; структурування про-цесу підвищення кваліфікації педагогів відповідно до вихідного рівня їхньої компетентності через створення індивідуального маршруту, участі в мережевих спільнотах, підсилення ролі моніторингу ефективності підвищення кваліфікації працівників освіти; особистісні: розви-ток ціннісного ставлення до педагогічної діяльності на основі інтеграції особистісної пози-ції вихователя і наявних у нього загальнокультурних, психолого-педагогічних, методологічних і методичних знань, актуалізації його індивідуального досвіду; включення вихователя в актив-ну творчу взаємодію в системах «вихователь – дитина», «вихователь – вихователь», «вихова-тель – вихователь-методист (або інша особа, яка здійснює супровід методичної діяльності в закладі дошкільної освіти)», «вихователь-батьки» на основі «суб’єкт-суб’єктних» відносин; рефлексія педагогічних дій на різних етапах діяльності (самоаналіз і самооцінка). Передбача-ється, що визначені педагогічні умови у сукупності впливають на трансформацію освітньо-го середовища, удосконалення цього напряму забезпечує результативність процесу розвитку методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | методична компетентність | uk_UA |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови розвитку методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
348-Текст статті-874-1-10-20220831.pdf | 329,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.