Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2402
Назва: | Педагогічні умови розвитку методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти |
Автори: | Алексєєнко-Лемовська, Людмила |
Ключові слова: | методична компетентність заклад дошкільної освіти педагогічні умови |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Алексєєнко-Лемовська, Людмила. Педагогічні умови розвитку методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти / Л. Алексєєнко-Лемовська // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2022. - Вип. 14/46 : Педагогіка. - С. 9-18. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається методична компетентність як одна з важливих скла-дових професійної діяльності вихователів закладів дошкільної освіти. Підвищення рівня сфор-мованості даної компетентності передбачає розробку та впровадження педагогічної моделі розвитку методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти. Зазначено, що розробка дійсно ефективної педагогічної моделі вимагає вивчення реального рівня сформова-ності методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти. Виокремленодві групи педагогічних умов розвитку методичної компетентності вихователя закладу дошкільної освіти в процесі його педагогічної діяльності: організаційні: створення стимульного серед-овища, яке містить інформаційний простір, матеріально-технічне забезпечення, спрямовані на оволодіння педагогами сучасними освітніми технологіями; здійснення диференційованого цілісного методичного супроводу професійної діяльності вихователя; структурування про-цесу підвищення кваліфікації педагогів відповідно до вихідного рівня їхньої компетентності через створення індивідуального маршруту, участі в мережевих спільнотах, підсилення ролі моніторингу ефективності підвищення кваліфікації працівників освіти; особистісні: розви-ток ціннісного ставлення до педагогічної діяльності на основі інтеграції особистісної пози-ції вихователя і наявних у нього загальнокультурних, психолого-педагогічних, методологічних і методичних знань, актуалізації його індивідуального досвіду; включення вихователя в актив-ну творчу взаємодію в системах «вихователь – дитина», «вихователь – вихователь», «вихова-тель – вихователь-методист (або інша особа, яка здійснює супровід методичної діяльності в закладі дошкільної освіти)», «вихователь-батьки» на основі «суб’єкт-суб’єктних» відносин; рефлексія педагогічних дій на різних етапах діяльності (самоаналіз і самооцінка). Передбача-ється, що визначені педагогічні умови у сукупності впливають на трансформацію освітньо-го середовища, удосконалення цього напряму забезпечує результативність процесу розвитку методичної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2402 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
348-Текст статті-874-1-10-20220831.pdf | 329,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.