Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Олександр-
dc.date.accessioned2023-10-13T11:19:39Z-
dc.date.available2023-10-13T11:19:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТкаченко, Олександр. Паризька декларація «Європа, в яку ми можемо вірити» (2017) і проблеми сучасної освіти / О. Ткаченко // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; ред. штат: В. А. Бодак (гол. ред.), О. А.Ткаченко, Я. Бартошевськийта ін. - Дрогобич : Видав. дім «Гельветика», 2022. - Спецвипуск, присвячений євроінтеграційній тематиці : Філософія. - С. 165-177.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2533-
dc.description.abstractМетою статті є соціально-філософський аналіз однієї з головних ідей Паризької декларації 2017 року «Європа, в яку ми можемо вірити», а саме проблеми сучасної освіти. Методологічними засадами дослідження стали філософсько-антропологічний напрям та християнська догматика. Також для вирішення поставлених завдань використано герменевтичний та традиціоналістський підходи. Наукова новизна. Зміст Паризької декларації розглядається не як критика Європейського простору, а як спроба європейських інтелектуалів з філософських позицій показати «справ-жню Європу», акцентувавши увагу на істинних цінностях європейського спадку. Паризька декларація – це голос розуму, який повинен звучати у цьому складному світі, наповненому пропагандою та маніпуляціями. В Декларації йдеться не про хронологічні питання історичного буття Європи, а про особливий спосіб існування людини. Концептуальне виявлення глибинних засад традиції у її духовних вимірах дало змогу глибше зрозуміти проблеми європейської освіти. Висновки. Наголошуючи на тому, що сутністю «справжньої Європи» є її християнський та філософський діалогічний характер, автори Декларації визначають головну мету освіти – творення мислячої, вільної людини. Підкреслюючи значимість християнства як основи європейської культури, наголошуємо на вихованні (навчанні) дітей, молоді не стільки у дусі християнських цінностей, скільки самим духом християнської Істини. Також важливим залишається питання реформування програм навчання так, щоб вони служили для передачі спільної культурної спадщини, а не для індоктринації молоді культурою відторгнення.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectантичністьuk_UA
dc.subjectЄвропаuk_UA
dc.subjectіндоктринаціяuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectтрадиціяuk_UA
dc.subjectхристиянствоuk_UA
dc.subjectлюдинаuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.titleПаризька декларація «Європа, в яку ми можемо вірити» (2017) і проблеми сучасної освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Філософія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
177-Текст статті-364-1-10-20221121.pdf344,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.