Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2545
Назва: Практико-орієнтоване навчання предметів природничого циклу як шлях формування пізнавальної самостійності підлітків
Автори: Грановська, Тетяна
Олефіренко, Надія
Ключові слова: школярі
інформаційно-комунікаційні технології
пізнавальна самостійність
предмети природничого циклу
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Грановська, Т. Практико-орієнтоване навчання предметів природничого циклу як шлях формування пізнавальної самостійності підлітків / Т. Грановська, Н. Олефіренко // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 171-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему пошуку шляхів формування пізнавальної самостійності в учнів 7 – 9класів при вивченні предметів природничого циклу. Виділено фактори, урахування яких є необхідним дляформування пізнавальної самостійності школярів. Доведено доцільність переорієнтації предметівприродничого циклу в напрямку їх практикоорієнтованості, здійснено спробу розкрити способи забезпеченняпрактичної зорієнтованості процесу навчання цих предметів як шляху формування пізнавальної самостійностішколярів.Дослідження шляхів формування й розвитку пізнавальної самостійності учнів є актуальним завданнямі потребує подальших розвідок з урахуванням інтенсивного розвитку й використання інформаційно-комунікаційних технологій, які надають унікальні можливості для самостійного навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2545
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171181-Текст статті-378138-1-10-20190623.pdf247,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.