Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2545
Назва: | Практико-орієнтоване навчання предметів природничого циклу як шлях формування пізнавальної самостійності підлітків |
Автори: | Грановська, Тетяна Олефіренко, Надія |
Ключові слова: | школярі інформаційно-комунікаційні технології пізнавальна самостійність предмети природничого циклу |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Грановська, Т. Практико-орієнтоване навчання предметів природничого циклу як шлях формування пізнавальної самостійності підлітків / Т. Грановська, Н. Олефіренко // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 171-175. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушено проблему пошуку шляхів формування пізнавальної самостійності в учнів 7 – 9класів при вивченні предметів природничого циклу. Виділено фактори, урахування яких є необхідним дляформування пізнавальної самостійності школярів. Доведено доцільність переорієнтації предметівприродничого циклу в напрямку їх практикоорієнтованості, здійснено спробу розкрити способи забезпеченняпрактичної зорієнтованості процесу навчання цих предметів як шляху формування пізнавальної самостійностішколярів.Дослідження шляхів формування й розвитку пізнавальної самостійності учнів є актуальним завданнямі потребує подальших розвідок з урахуванням інтенсивного розвитку й використання інформаційно-комунікаційних технологій, які надають унікальні можливості для самостійного навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2545 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
171181-Текст статті-378138-1-10-20190623.pdf | 247,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.