Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩурик, Богдан-
dc.date.accessioned2023-10-23T08:12:42Z-
dc.date.available2023-10-23T08:12:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЩурик, Б. Теоретичні аспекти підготовки студентів до музично-педагогічної діяльності / Б. Щурик // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 134-139. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2555-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється професія музичного вчителя серед вічних професій саме учительська посідає особливе місце: вона початок усіх. Змінюються умови і засоби виховання, та незмінним залишається призначення вчителя – навчити людину і не тільки математики чи історії, але й музичного мистецтва.Педагог має справу з дітьми і його завданням є підготовка підростаючого покоління, до активноїучасті у житті суспільства. Для того, щоб нові покоління могли включитися у різні сфери життя – розвивати науку, мистецтво, виробляти продукцію, поширювати досвід, вони проходять попередній шлях людства і засвоюють ті результати, яких вони досягли впродовж тисячоліть.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subject“накопичення знань”uk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectмузична освітаuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.subjectпрофесія вчителяuk_UA
dc.subjectмузично-виховні завданняuk_UA
dc.subjectпедагогічний етикетuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти підготовки студентів до музично-педагогічної діяльностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171128-Текст статті-378037-1-10-20190623.pdf365,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.