Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2555
Назва: Теоретичні аспекти підготовки студентів до музично-педагогічної діяльності
Автори: Щурик, Богдан
Ключові слова: “накопичення знань”
спілкування
музична освіта
учень
професія вчителя
музично-виховні завдання
педагогічний етикет
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Щурик, Б. Теоретичні аспекти підготовки студентів до музично-педагогічної діяльності / Б. Щурик // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 134-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється професія музичного вчителя серед вічних професій саме учительська посідає особливе місце: вона початок усіх. Змінюються умови і засоби виховання, та незмінним залишається призначення вчителя – навчити людину і не тільки математики чи історії, але й музичного мистецтва.Педагог має справу з дітьми і його завданням є підготовка підростаючого покоління, до активноїучасті у житті суспільства. Для того, щоб нові покоління могли включитися у різні сфери життя – розвивати науку, мистецтво, виробляти продукцію, поширювати досвід, вони проходять попередній шлях людства і засвоюють ті результати, яких вони досягли впродовж тисячоліть.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2555
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171128-Текст статті-378037-1-10-20190623.pdf365,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.