Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2556
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ашиток, Надія | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-23T08:25:19Z | - |
dc.date.available | 2023-10-23T08:25:19Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ашиток, Н. Динамічність термінології спеціальної педагогіки в інформаційну еру / Н. Ашиток // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2556 | - |
dc.description.abstract | Автор аналізує інформаційні виклики XXI століття, що впливають на проблеми спеціальної освіти. Устатті представлений аналіз термінів “дефектологія”, “корекційна педагогіка” і “інклюзивна педагогіка”.Обґрунтовано доцільність використання терміна “інклюзивна освіта” для позначення освіти для всіх дітей,що навчаються в інклюзивному закладі. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | корекційна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk_UA |
dc.subject | спеціальна освіта | uk_UA |
dc.subject | дефектологія | uk_UA |
dc.title | Динамічність термінології спеціальної педагогіки в інформаційну еру | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
174374-Текст статті-385631-1-10-20190728.pdf | 333,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.