Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2556
Назва: Динамічність термінології спеціальної педагогіки в інформаційну еру
Автори: Ашиток, Надія
Ключові слова: корекційна педагогіка
інклюзивна педагогіка
діти з особливими потребами
інформаційне суспільство
спеціальна освіта
дефектологія
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Ашиток, Н. Динамічність термінології спеціальної педагогіки в інформаційну еру / Н. Ашиток // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): Автор аналізує інформаційні виклики XXI століття, що впливають на проблеми спеціальної освіти. Устатті представлений аналіз термінів “дефектологія”, “корекційна педагогіка” і “інклюзивна педагогіка”.Обґрунтовано доцільність використання терміна “інклюзивна освіта” для позначення освіти для всіх дітей,що навчаються в інклюзивному закладі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2556
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174374-Текст статті-385631-1-10-20190728.pdf333,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.