Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2556
Назва: | Динамічність термінології спеціальної педагогіки в інформаційну еру |
Автори: | Ашиток, Надія |
Ключові слова: | корекційна педагогіка інклюзивна педагогіка діти з особливими потребами інформаційне суспільство спеціальна освіта дефектологія |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Ашиток, Н. Динамічність термінології спеціальної педагогіки в інформаційну еру / Н. Ашиток // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Автор аналізує інформаційні виклики XXI століття, що впливають на проблеми спеціальної освіти. Устатті представлений аналіз термінів “дефектологія”, “корекційна педагогіка” і “інклюзивна педагогіка”.Обґрунтовано доцільність використання терміна “інклюзивна освіта” для позначення освіти для всіх дітей,що навчаються в інклюзивному закладі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2556 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
174374-Текст статті-385631-1-10-20190728.pdf | 333,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.