Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2572
Назва: Ефективність застосування групового методу навчання в процесі викладання іноземних мов
Автори: Лобачук, Інна
Ключові слова: іноземна мови
сучасні підходи
альтернативні методи навчання
груповий метод навчання
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Лобачук, І. Ефективність застосування групового методу навчання в процесі викладання іноземних мов / І. Лобачук // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 114-118. - Бібліогр. в кінці ст
Короткий огляд (реферат): У статті визначено суть групового методу навчання у викладанні іноземних мов, його зміст та особливості. Доведено ефективність застосування даного методу в процесі навчання студентів іноземної мови. Доведено, що використання групового методу стимулює студентів до творчої, продуктивної праці,викликає прагнення до активних дій, спілкування і висловлювання власних думок іноземною мовою.Визначено особливості групового методу навчання, які створюють для студентів сприятливуатмосферу до навчання, розвивають його інтереси, мотивують бажання говорити іноземною мовою, долаючи мовні бар’єри та страхи, знижуючи рівень тривоги; заохочують студента в цілому, враховуючи його емоційний стан, почуття, тощо; стимулюють його мовні, когнітивні і творчі здібності; акцентують увагу на студента, надаючи йому головну роль в процесі навчання, активно взаємодіючою з іншими учасниками процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2572
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174504-Текст статті-385964-1-10-20190730.pdf243,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.