Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2579
Назва: | Педагогічні умови формування професійної мовленнєвої компетенції студентів спеціальності "Прикладна лінгвістика" (японська мова) |
Автори: | Трущак, Василь |
Ключові слова: | педагогічні умови формування компетенцій мовленнєва компетенція японська мова прикладна лінгвістика компетенція |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Трущак, В. Педагогічні умови формування професійної мовленнєвої компетенції студентів спеціальності "Прикладна лінгвістика" (японська мова) / В. Трущак // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 158-164. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто складові професійної мовленнєвої компетенції. Визначено трактування термінів“компетенція” та “мовленнєва компетенція” в ширшому і вужчому розумінні їх значення, розглянуто підходидо їх дослідження. Виділено складові мовленнєвої компетенції з японської мови і визначено способи їхдосягнення. Проаналізовано умови, яких повинні дотримуватися студент і викладач для досягнення відповідних навчальних цілей. На основі практичного досвіду розглянуто кожну з цих складових і виведено способи досягнення кожної з них, показано проблеми у їх досягненні і способи їх вирішення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2579 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
174602-Текст статті-386199-1-10-20190801.pdf | 291,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.