Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2581
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фучила, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-26T11:24:07Z | - |
dc.date.available | 2023-10-26T11:24:07Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Фучила, О. Методи навчання функціональної грамотності дорослих у Бельгії / О. Фучила // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 127-130. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2581 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто принципи освіти дорослих, що їх покладено в основу навчання функціональної грамотності дорослих у Бельгії; висвітлено особливості явища функціональної грамотності дорослих у сучасному суспільстві економічно розвинутих країн, зокрема, Бельгії; відмінності навчання дорослих учнів та необхідність врахування їх у навчальному процесі для підвищення його ефективності. Виділено особливості організації навчання дорослих функціональної грамотності у Бельгії як країні центральної Європи та методи його здійснення, із окресленням можливостей застосування досвіду Бельгії в системі освіти дорослих України в умовах глобалізації. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | функціональна грамотність | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.subject | освіта дорослих | uk_UA |
dc.subject | глобалізація | uk_UA |
dc.subject | Бельгія | uk_UA |
dc.title | Методи навчання функціональної грамотності дорослих у Бельгії | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
174508-Текст статті-385971-1-10-20190730.pdf | 233,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.