Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФучила, Олена-
dc.date.accessioned2023-10-26T11:24:07Z-
dc.date.available2023-10-26T11:24:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationФучила, О. Методи навчання функціональної грамотності дорослих у Бельгії / О. Фучила // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 127-130. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2581-
dc.description.abstractУ статті розглянуто принципи освіти дорослих, що їх покладено в основу навчання функціональної грамотності дорослих у Бельгії; висвітлено особливості явища функціональної грамотності дорослих у сучасному суспільстві економічно розвинутих країн, зокрема, Бельгії; відмінності навчання дорослих учнів та необхідність врахування їх у навчальному процесі для підвищення його ефективності. Виділено особливості організації навчання дорослих функціональної грамотності у Бельгії як країні центральної Європи та методи його здійснення, із окресленням можливостей застосування досвіду Бельгії в системі освіти дорослих України в умовах глобалізації.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectфункціональна грамотністьuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectосвіта дорослихuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectБельгіяuk_UA
dc.titleМетоди навчання функціональної грамотності дорослих у Бельгіїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174508-Текст статті-385971-1-10-20190730.pdf233,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.