Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2581
Назва: Методи навчання функціональної грамотності дорослих у Бельгії
Автори: Фучила, Олена
Ключові слова: функціональна грамотність
методи навчання
освіта дорослих
глобалізація
Бельгія
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Фучила, О. Методи навчання функціональної грамотності дорослих у Бельгії / О. Фучила // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 127-130. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто принципи освіти дорослих, що їх покладено в основу навчання функціональної грамотності дорослих у Бельгії; висвітлено особливості явища функціональної грамотності дорослих у сучасному суспільстві економічно розвинутих країн, зокрема, Бельгії; відмінності навчання дорослих учнів та необхідність врахування їх у навчальному процесі для підвищення його ефективності. Виділено особливості організації навчання дорослих функціональної грамотності у Бельгії як країні центральної Європи та методи його здійснення, із окресленням можливостей застосування досвіду Бельгії в системі освіти дорослих України в умовах глобалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2581
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174508-Текст статті-385971-1-10-20190730.pdf233,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.