Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2581
Назва: | Методи навчання функціональної грамотності дорослих у Бельгії |
Автори: | Фучила, Олена |
Ключові слова: | функціональна грамотність методи навчання освіта дорослих глобалізація Бельгія |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Фучила, О. Методи навчання функціональної грамотності дорослих у Бельгії / О. Фучила // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 127-130. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто принципи освіти дорослих, що їх покладено в основу навчання функціональної грамотності дорослих у Бельгії; висвітлено особливості явища функціональної грамотності дорослих у сучасному суспільстві економічно розвинутих країн, зокрема, Бельгії; відмінності навчання дорослих учнів та необхідність врахування їх у навчальному процесі для підвищення його ефективності. Виділено особливості організації навчання дорослих функціональної грамотності у Бельгії як країні центральної Європи та методи його здійснення, із окресленням можливостей застосування досвіду Бельгії в системі освіти дорослих України в умовах глобалізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2581 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
174508-Текст статті-385971-1-10-20190730.pdf | 233,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.