Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦюра, Світлана-
dc.contributor.authorГуменюк, Василь-
dc.contributor.authorЄфремова, Оксана-
dc.date.accessioned2023-10-26T11:32:31Z-
dc.date.available2023-10-26T11:32:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЦюра, С. Дидактичний потенціал персонального освітнього простору в формуванні досвіду професійної мобільності майбутніх медичних сестер / С. Цюра, В. Гуменюк, О. Єфремова // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 24-29. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2582-
dc.description.abstractАкцентовано на актуальності формування досвіду професійної мобільності майбутніх медсестер занапрямами особистісної та горизонтальної мобільності. Проаналізовано характеристики персонального освітнього простору студента у контексті специфіки медичної освіти. Виокремлено компоненти дидактичного потенціалу персонального освітнього простору: технологічний, змістовий, діяльнісний, оцінно-результативний, соціальний; розглянуто можливості його використання для формування досвіду особистої та горизонтальної професійної мобільності майбутніх медсестер.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмайбутні медичні сестриuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна мобільністьuk_UA
dc.subjectперсональний освітній простірuk_UA
dc.titleДидактичний потенціал персонального освітнього простору в формуванні досвіду професійної мобільності майбутніх медичних сестерuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174376-Текст статті-385635-1-10-20190728.pdf281,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.