Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2582
Назва: Дидактичний потенціал персонального освітнього простору в формуванні досвіду професійної мобільності майбутніх медичних сестер
Автори: Цюра, Світлана
Гуменюк, Василь
Єфремова, Оксана
Ключові слова: майбутні медичні сестри
медична освіта
професійна мобільність
персональний освітній простір
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Цюра, С. Дидактичний потенціал персонального освітнього простору в формуванні досвіду професійної мобільності майбутніх медичних сестер / С. Цюра, В. Гуменюк, О. Єфремова // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): Акцентовано на актуальності формування досвіду професійної мобільності майбутніх медсестер занапрямами особистісної та горизонтальної мобільності. Проаналізовано характеристики персонального освітнього простору студента у контексті специфіки медичної освіти. Виокремлено компоненти дидактичного потенціалу персонального освітнього простору: технологічний, змістовий, діяльнісний, оцінно-результативний, соціальний; розглянуто можливості його використання для формування досвіду особистої та горизонтальної професійної мобільності майбутніх медсестер.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2582
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174376-Текст статті-385635-1-10-20190728.pdf281,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.