Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2582
Назва: | Дидактичний потенціал персонального освітнього простору в формуванні досвіду професійної мобільності майбутніх медичних сестер |
Автори: | Цюра, Світлана Гуменюк, Василь Єфремова, Оксана |
Ключові слова: | майбутні медичні сестри медична освіта професійна мобільність персональний освітній простір |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Цюра, С. Дидактичний потенціал персонального освітнього простору в формуванні досвіду професійної мобільності майбутніх медичних сестер / С. Цюра, В. Гуменюк, О. Єфремова // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 24-29. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Акцентовано на актуальності формування досвіду професійної мобільності майбутніх медсестер занапрямами особистісної та горизонтальної мобільності. Проаналізовано характеристики персонального освітнього простору студента у контексті специфіки медичної освіти. Виокремлено компоненти дидактичного потенціалу персонального освітнього простору: технологічний, змістовий, діяльнісний, оцінно-результативний, соціальний; розглянуто можливості його використання для формування досвіду особистої та горизонтальної професійної мобільності майбутніх медсестер. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2582 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
174376-Текст статті-385635-1-10-20190728.pdf | 281,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.