Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2586
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Вікторія-
dc.date.accessioned2023-10-27T07:31:25Z-
dc.date.available2023-10-27T07:31:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБондаренко, В. Демократія та вища освіта у США: історико-педагогічна проблема / В. Бондаренко // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 140-146. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2586-
dc.description.abstractСтаття присвячена історико-педагогічній проблемі створення системи вищої освіти США у контексті демократизації американського суспільства. Виявлено, що одним із основних чинників, що стимулювали інтенсивне перетворення США із економічно слабкої у провідну багатокультурну державу вважають американську політичну систему, яка стимулювала громадян до боротьби за свої власні політичні та економічні права, зокрема, право на освіту. Визначені основні історичні, соціально-політичні, економічні,етнокультурні передумови створення країни на демократичних засадахuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectленд-грант коледжіuk_UA
dc.subjectСШАuk_UA
dc.subjectдемократизація суспільстваuk_UA
dc.titleДемократія та вища освіта у США: історико-педагогічна проблемаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176197-Текст статті-388956-1-10-20190817.pdf262,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.