Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2586
Назва: Демократія та вища освіта у США: історико-педагогічна проблема
Автори: Бондаренко, Вікторія
Ключові слова: вища освіта
ленд-грант коледжі
США
демократизація суспільства
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Бондаренко, В. Демократія та вища освіта у США: історико-педагогічна проблема / В. Бондаренко // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 140-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена історико-педагогічній проблемі створення системи вищої освіти США у контексті демократизації американського суспільства. Виявлено, що одним із основних чинників, що стимулювали інтенсивне перетворення США із економічно слабкої у провідну багатокультурну державу вважають американську політичну систему, яка стимулювала громадян до боротьби за свої власні політичні та економічні права, зокрема, право на освіту. Визначені основні історичні, соціально-політичні, економічні,етнокультурні передумови створення країни на демократичних засадах
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2586
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176197-Текст статті-388956-1-10-20190817.pdf262,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.