Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2586
Назва: | Демократія та вища освіта у США: історико-педагогічна проблема |
Автори: | Бондаренко, Вікторія |
Ключові слова: | вища освіта ленд-грант коледжі США демократизація суспільства |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Бондаренко, В. Демократія та вища освіта у США: історико-педагогічна проблема / В. Бондаренко // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 140-146. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена історико-педагогічній проблемі створення системи вищої освіти США у контексті демократизації американського суспільства. Виявлено, що одним із основних чинників, що стимулювали інтенсивне перетворення США із економічно слабкої у провідну багатокультурну державу вважають американську політичну систему, яка стимулювала громадян до боротьби за свої власні політичні та економічні права, зокрема, право на освіту. Визначені основні історичні, соціально-політичні, економічні,етнокультурні передумови створення країни на демократичних засадах |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2586 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
176197-Текст статті-388956-1-10-20190817.pdf | 262,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.