Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2587
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Неллі-
dc.date.accessioned2023-10-27T07:35:41Z-
dc.date.available2023-10-27T07:35:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБондаренко, Н. Storytelling як комунікаційний тренд і всепредметний метод навчання / Н. Бондаренко // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 130-135. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2587-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано актуальність Storytelling(у) як комунікаційного тренду та доцільність його застосування як методу навчання усіх шкільних предметів і виховання. З’ясовано особливості Storytelling(у),відмінності між його різновидами; доведено прикладне значення. Схарактеризовано види історій, їх будову,структурні компоненти. Надано поради щодо створення історій, їх оприявнення. Розкрито особливості й можливості застосування методу Storytelling як усепредметного. Сформульовано висновки, накреслено перспективи подальших дослідженьuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectStorytellinguk_UA
dc.subjectусепредметний метод навчанняuk_UA
dc.subjectзаклади загальної середньої освітиuk_UA
dc.titleStorytelling як комунікаційний тренд і всепредметний метод навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176194-Текст статті-388951-1-10-20190817.pdf384,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.