Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2587Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Бондаренко, Неллі | - |
| dc.date.accessioned | 2023-10-27T07:35:41Z | - |
| dc.date.available | 2023-10-27T07:35:41Z | - |
| dc.date.issued | 2019 | - |
| dc.identifier.citation | Бондаренко, Н. Storytelling як комунікаційний тренд і всепредметний метод навчання / Н. Бондаренко // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 130-135. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2587 | - |
| dc.description.abstract | У статті обґрунтовано актуальність Storytelling(у) як комунікаційного тренду та доцільність його застосування як методу навчання усіх шкільних предметів і виховання. З’ясовано особливості Storytelling(у),відмінності між його різновидами; доведено прикладне значення. Схарактеризовано види історій, їх будову,структурні компоненти. Надано поради щодо створення історій, їх оприявнення. Розкрито особливості й можливості застосування методу Storytelling як усепредметного. Сформульовано висновки, накреслено перспективи подальших досліджень | uk_UA |
| dc.language.iso | ua | uk_UA |
| dc.subject | Storytelling | uk_UA |
| dc.subject | усепредметний метод навчання | uk_UA |
| dc.subject | заклади загальної середньої освіти | uk_UA |
| dc.title | Storytelling як комунікаційний тренд і всепредметний метод навчання | uk_UA |
| dc.type | Стаття | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 176194-Текст статті-388951-1-10-20190817.pdf | 384,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.