Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2587| Назва: | Storytelling як комунікаційний тренд і всепредметний метод навчання |
| Автори: | Бондаренко, Неллі |
| Ключові слова: | Storytelling усепредметний метод навчання заклади загальної середньої освіти |
| Дата публікації: | 2019 |
| Бібліографічний опис: | Бондаренко, Н. Storytelling як комунікаційний тренд і всепредметний метод навчання / Н. Бондаренко // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 130-135. - Бібліогр. в кінці ст. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано актуальність Storytelling(у) як комунікаційного тренду та доцільність його застосування як методу навчання усіх шкільних предметів і виховання. З’ясовано особливості Storytelling(у),відмінності між його різновидами; доведено прикладне значення. Схарактеризовано види історій, їх будову,структурні компоненти. Надано поради щодо створення історій, їх оприявнення. Розкрито особливості й можливості застосування методу Storytelling як усепредметного. Сформульовано висновки, накреслено перспективи подальших досліджень |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2587 |
| Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 176194-Текст статті-388951-1-10-20190817.pdf | 384,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.