Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2592
Назва: | Сучасні педагогічні технології формування фонетичної компетенції студентів-філологів ЗВО в умовах комунікативно-орієнтованого навчання англійської мови |
Автори: | Задільська, Галина |
Ключові слова: | фонетична усвідомленість вправи сучасні педагогічні технології комунікативно орієнтований підхід фонетична компетенція фонетичні навички і знання етапи |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Задільська, Г. Сучасні педагогічні технології формування фонетичної компетенції студентів-філологів ЗВО в умовах комунікативно-орієнтованого навчання англійської мови / Г. Задільська // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 84-87. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається питання, що стосується англомовної фонетичної компетенції, студентів-філологів ЗВО. Вказується на необхідність вдосконалення фонетичних навичок та формування фонетичної усвідомленості. Описано традиційний та комунікативний підходи щодо розвитку фонетичної компетенції,проаналізовано можливості їх застосування в сучасних умовах навчального процесу. Виділено три етапи для формування фонетичної компетенції студентів-філологів. Доведено, що організація занять з використанням автентичних відеоматеріалів, робить процес оволодіння іноземною мовою інтерактивним і цікавим та,своєю чергою, інтенсифікує процес здобуття фонетичних знань та фонетичної усвідомленості |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2592 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
176101-Текст статті-388810-1-10-20190816 (1).pdf | 253,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.