Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2597
Назва: Соціально-психологічні умови успішної адаптації першокурсників до навчання у закладах вищої освіти
Автори: Колесник, Галина
Ключові слова: самопізнання
соціалізація
адаптація
самооцінка
першокурсник
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Колесник, Г. Соціально-психологічні умови успішної адаптації першокурсників до навчання у закладах вищої освіти / Г. Колесник // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 162-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні чинники, які впливають на процес адаптації першокурсників до навчання у закладах вищої освіти, а саме: вміння критично оцінювати свою діяльність, формування адекватної самооцінки, вікові особливості, соціальні умови, релігійні та політичні переконання, невиправдані очікування від навчання, послаблення контролю з боку батьків тощо. Автор аналізує можливі причини труднощів пристосування до студентського життя. В результаті дослідження було доведено значення успішної адаптації для ефективної навчальної та професійної діяльності. Також пропонуються практичні рекомендації щодо забезпечення найбільш ефективного протікання процесу адаптації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2597
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176200-Текст статті-388966-1-10-20190817.pdf239,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.