Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2599
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолодницька, Ольга-
dc.date.accessioned2023-10-30T12:07:01Z-
dc.date.available2023-10-30T12:07:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКолодницька, О. Використання педагогічного тренінгу в процесі стимулювання професійного саморозвитку майбутнього вчителя-гуманітарія / О. Колодницька // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 124-129. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2599-
dc.description.abstractПроаналізовано поняття “тренінг”, “педагогічний тренінг”, особливості використання педагогічного тренінгу, основні принципи його проведення. Обґрунтовано діяльність викладача-тренера під час проведення тренінгу, основні вимоги до викладача-тренера в процесі стимулювання професійного саморозвитку майбутніх вчителів-гуманітаріїв.Наведено приклад педагогічного тренінгу на тему: “Саморозвиток особистості як психолого-педагогічна проблема”, який побудований за принципом гри з використанням потенційних резервів учительської підсвідомостіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectстимулюванняuk_UA
dc.subjectпрофесійний саморозвитокuk_UA
dc.subjectпедагогічний тренінгuk_UA
dc.subjectвчитель-гуманітарійuk_UA
dc.subjectвикладач-тренерuk_UA
dc.titleВикористання педагогічного тренінгу в процесі стимулювання професійного саморозвитку майбутнього вчителя-гуманітаріяuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176193-Текст статті-388949-1-10-20190817.pdf309,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.