Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2599
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колодницька, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-30T12:07:01Z | - |
dc.date.available | 2023-10-30T12:07:01Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Колодницька, О. Використання педагогічного тренінгу в процесі стимулювання професійного саморозвитку майбутнього вчителя-гуманітарія / О. Колодницька // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 124-129. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2599 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано поняття “тренінг”, “педагогічний тренінг”, особливості використання педагогічного тренінгу, основні принципи його проведення. Обґрунтовано діяльність викладача-тренера під час проведення тренінгу, основні вимоги до викладача-тренера в процесі стимулювання професійного саморозвитку майбутніх вчителів-гуманітаріїв.Наведено приклад педагогічного тренінгу на тему: “Саморозвиток особистості як психолого-педагогічна проблема”, який побудований за принципом гри з використанням потенційних резервів учительської підсвідомості | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | стимулювання | uk_UA |
dc.subject | професійний саморозвиток | uk_UA |
dc.subject | педагогічний тренінг | uk_UA |
dc.subject | вчитель-гуманітарій | uk_UA |
dc.subject | викладач-тренер | uk_UA |
dc.title | Використання педагогічного тренінгу в процесі стимулювання професійного саморозвитку майбутнього вчителя-гуманітарія | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
176193-Текст статті-388949-1-10-20190817.pdf | 309,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.