Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2599
Назва: Використання педагогічного тренінгу в процесі стимулювання професійного саморозвитку майбутнього вчителя-гуманітарія
Автори: Колодницька, Ольга
Ключові слова: стимулювання
професійний саморозвиток
педагогічний тренінг
вчитель-гуманітарій
викладач-тренер
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Колодницька, О. Використання педагогічного тренінгу в процесі стимулювання професійного саморозвитку майбутнього вчителя-гуманітарія / О. Колодницька // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 124-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано поняття “тренінг”, “педагогічний тренінг”, особливості використання педагогічного тренінгу, основні принципи його проведення. Обґрунтовано діяльність викладача-тренера під час проведення тренінгу, основні вимоги до викладача-тренера в процесі стимулювання професійного саморозвитку майбутніх вчителів-гуманітаріїв.Наведено приклад педагогічного тренінгу на тему: “Саморозвиток особистості як психолого-педагогічна проблема”, який побудований за принципом гри з використанням потенційних резервів учительської підсвідомості
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2599
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176193-Текст статті-388949-1-10-20190817.pdf309,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.