Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2601
Назва: Роль іноземної мови в процесі інтернаціоналізації закладів вищої освіти
Автори: Кравець, Руслан
Ключові слова: Болонський процес
Загальноєвропейські рекомендації
інтернаціоналізація
вища освіта
міжнародне співробітництво
іноземна мова
мобільність
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Кравець, Р. Роль іноземної мови в процесі інтернаціоналізації закладів вищої освіти / Р. Кравець // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано доцільність інтернаціоналізації вітчизняних закладів вищої освіти й розкрито роль іноземної мови в цьому процесі. Окреслено чотири основні обґрунтування інтернаціоналізації: академічні,соціокультурні, політичні й економічні. Презентовано авторське визначення поняття “інтернаціоналізація”.Описано вплив інтернаціоналізації на конкурентоспроможність українських ЗВО й професійні ризики,пов’язані з низькою якістю мовної підготовки. Досліджено нормативну документацію у сфері розвитку та реформування вищої освіти. Проаналізовано й деталізовано основні зміни процесу інтернаціоналізації в Україні, які мали місце з 2015 по 2019 роки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2601
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176043-Текст статті-388695-1-10-20190815.pdf281,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.