Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2601
Назва: | Роль іноземної мови в процесі інтернаціоналізації закладів вищої освіти |
Автори: | Кравець, Руслан |
Ключові слова: | Болонський процес Загальноєвропейські рекомендації інтернаціоналізація вища освіта міжнародне співробітництво іноземна мова мобільність |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Кравець, Р. Роль іноземної мови в процесі інтернаціоналізації закладів вищої освіти / Р. Кравець // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано доцільність інтернаціоналізації вітчизняних закладів вищої освіти й розкрито роль іноземної мови в цьому процесі. Окреслено чотири основні обґрунтування інтернаціоналізації: академічні,соціокультурні, політичні й економічні. Презентовано авторське визначення поняття “інтернаціоналізація”.Описано вплив інтернаціоналізації на конкурентоспроможність українських ЗВО й професійні ризики,пов’язані з низькою якістю мовної підготовки. Досліджено нормативну документацію у сфері розвитку та реформування вищої освіти. Проаналізовано й деталізовано основні зміни процесу інтернаціоналізації в Україні, які мали місце з 2015 по 2019 роки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2601 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
176043-Текст статті-388695-1-10-20190815.pdf | 281,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.