Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартьянова, Марія-
dc.date.accessioned2023-10-30T13:02:18Z-
dc.date.available2023-10-30T13:02:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМартьянова, М. Вплив представників класичної філософії на педагогічні методи Алена / М. Мартьянова // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 166-170. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2602-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні педагогічні погляди, які розділяє Ален (Еміль-Огюст Шартьє) з французьким філософом Ж.-Ж. Руссо та нідерландським філософом Б. Спінозою. Визначено основні паралелів педагогічних концепцій французьких вчених, такі як ідея свободи мислення і судження та виховання працездатності під час навчання. З’ясовано, що при вивченні методів морального виховання, Ален звертався до робіт Б. Спінози. Виявлено, що обидва вчених виказували думку, що освіта базується на загальній цілі –пошуку істини людського буття. Встановлено, що процес пізнання допомагає впоратися з афектами та сприяє самодовдосконаленнюuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectметод “інтерв’ю”uk_UA
dc.subjectактивний підхідuk_UA
dc.subjectпринцип природиuk_UA
dc.subjectпрацездатністьuk_UA
dc.subjectморальuk_UA
dc.titleВплив представників класичної філософії на педагогічні методи Аленаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168614-Текст статті-388968-1-10-20190817.pdf352,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.