Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2602
Назва: Вплив представників класичної філософії на педагогічні методи Алена
Автори: Мартьянова, Марія
Ключові слова: метод “інтерв’ю”
активний підхід
принцип природи
працездатність
мораль
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Мартьянова, М. Вплив представників класичної філософії на педагогічні методи Алена / М. Мартьянова // Молодь і ринок. - 2019. - № 7. - С. 166-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні педагогічні погляди, які розділяє Ален (Еміль-Огюст Шартьє) з французьким філософом Ж.-Ж. Руссо та нідерландським філософом Б. Спінозою. Визначено основні паралелів педагогічних концепцій французьких вчених, такі як ідея свободи мислення і судження та виховання працездатності під час навчання. З’ясовано, що при вивченні методів морального виховання, Ален звертався до робіт Б. Спінози. Виявлено, що обидва вчених виказували думку, що освіта базується на загальній цілі –пошуку істини людського буття. Встановлено, що процес пізнання допомагає впоратися з афектами та сприяє самодовдосконаленню
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2602
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168614-Текст статті-388968-1-10-20190817.pdf352,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.