Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2617
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бабенко, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-01T07:04:14Z | - |
dc.date.available | 2023-11-01T07:04:14Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Бабенко, Олена. Ідеї культурно-історичного підходу Л. С. Виготського в процесі інтеріоризації гуманітарно-фахових знань студентами-філологами / О. Бабенко // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 59-63. - Бібліогр. в кінці ст. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2617 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто ідеї культурно-історичного підходу Л.С. Виготського в процесі інтеріоризації гуманітарно-фахових знань студентами-філологами в їхній проекції на освітній простір вишу. Три лінії оволодіння культурою, виокремлeні Л.С. Виготським, ми співвідносимо з модулями навчального плану професійної підготовки студентів-філологів, у межах яких перетворення форм спільної діяльності викладачаі студентів стане запорукою успішності випускників та їхньої конкуренто спроможності на сучасному ринку праці | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | спільна діяльність викладача і студентів | uk_UA |
dc.subject | студенти-філологи | uk_UA |
dc.subject | культурно-історичний підхід | uk_UA |
dc.subject | інтеріоризація | uk_UA |
dc.subject | інтеріоризація гуманітарно-фаховихзнань | uk_UA |
dc.title | Ідеї культурно-історичного підходу Л. С. Виготського в процесі інтеріоризації гуманітарно-фахових знань студентами-філологами | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
179341-Текст статті-397379-1-10-20190930.pdf | 912,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.