Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2617
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабенко, Олена-
dc.date.accessioned2023-11-01T07:04:14Z-
dc.date.available2023-11-01T07:04:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБабенко, Олена. Ідеї культурно-історичного підходу Л. С. Виготського в процесі інтеріоризації гуманітарно-фахових знань студентами-філологами / О. Бабенко // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 59-63. - Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2617-
dc.description.abstractУ статті розглянуто ідеї культурно-історичного підходу Л.С. Виготського в процесі інтеріоризації гуманітарно-фахових знань студентами-філологами в їхній проекції на освітній простір вишу. Три лінії оволодіння культурою, виокремлeні Л.С. Виготським, ми співвідносимо з модулями навчального плану професійної підготовки студентів-філологів, у межах яких перетворення форм спільної діяльності викладачаі студентів стане запорукою успішності випускників та їхньої конкуренто спроможності на сучасному ринку праціuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectспільна діяльність викладача і студентівuk_UA
dc.subjectстуденти-філологиuk_UA
dc.subjectкультурно-історичний підхідuk_UA
dc.subjectінтеріоризаціяuk_UA
dc.subjectінтеріоризація гуманітарно-фаховихзнаньuk_UA
dc.titleІдеї культурно-історичного підходу Л. С. Виготського в процесі інтеріоризації гуманітарно-фахових знань студентами-філологамиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
179341-Текст статті-397379-1-10-20190930.pdf912,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.